Strona Główna · Ogłoszenia · Linki · Plan lekcji · OKE · KO- Lublin · MEN · CKE Marzec 28 2024 20:15:31
Nawigacja
Dla Rodziców

BIP
Witamy
Witamy na stronie naszej szkoły
Wycieczka do Zakopanego
Wycieczki szkolne to czas ulubiony przez uczniów. W dniach 29 – 30 września 2022 r. wspólnie z rówieśnikami ze Szkoły Podstawowej w Starych Boiskach uczestniczyliśmy w wycieczce turystyczno-krajoznawczej w Tatry.
Po przyjeździe spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem, z którym udaliśmy się na szlak. Podążyliśmy przez Dolinę Strążyską do wodospadu Siklawica. Widok był niesamowity, aż zapierało dech. Tego dnia widzieliśmy również wiele ważnych miejsc w Zakopanem. Odpoczęliśmy podczas zwiedzania Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Chwila wyciszenia była nam potrzebna przed intensywną integracją w pensjonacie.
Drugi dzień przywitał nas ulewnym deszczem. Udaliśmy się na pieszą wędrówkę do Doliny Kościeliskiej. Urzekły nas barwne opowieści naszego przewodnika oraz piękna gra na różnych instrumentach muzycznych. Przed odjazdem musiał być czas na zakup pamiątek i spacer po Krupówkach.
Zmęczeni przywieźliśmy do domu niezapomniane wspomnienia.